søndag den 1. september 2013

GenbrugsGuld

Har været til Loppemarked. Med både Prinsen og Min Lillesøs. Og ikke at det er hverken nyt eller epoke-skelsættende, men denne gang var det med virkelig lækre ting. Det havde jeg selv set på Instagram. Derfor småløb vores lille trio også med klapvogn i al hast af sted mod adressen, da vi ankom 40 minutter efter åbning og kunne se hipstermødre komme slæbende på Hay, retro lamper og små fine hukit-stole.
Og vi kom for sent. I hvert fald til det virkelig gode.Måske meget godt. Startede ikke måned i overvældende plus eller med besked om bare at fyre den af. Men. Altså. Gad jo godt lige have nappet noget. Fik for 160kr lækkert tøj til Prinsen i stedet for. Fint fint. Og han var dejlig nem og eksemplarisk at have med. Og der var legetøj til salg, som han dimsede rundt med, imens vi andre lige tog hurtigt overblik over situationen. Og hvor er det dog fantastisk med MobilPay. Man opdager jo ikke at pengene skifter konti. Ren Harry Potter. Jeg er kæmpe fan.

Og da Min Lillesøs havde Tømmermænd, som kun fri bar kan give, delte vi jordbærtærte til frokost. Kom ikke og sig at jeg ikke er solidarisk. Og når nu LangenæsBageren har lavet drive-in kun for vores skyld, ville det være flabet ikke at benytte sig af muligheden. Med Sovende Prins på bagsædet og plastikposer af rent guld.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar