tirsdag den 10. september 2013

Flytter. Og I er inviteret med. Så kom kom




Jeg har leget lidt med tanken om at flytte. Så det er gjort. Nu. Bloggen er nu flyttet til ny adresse : www.solespointofview.com
Og det bliver altså rigtig godt. Det hele er næsten på plads, så nu tør jeg godt invitere jer indenfor. Og kom gerne med derover permanent. Den nye adresse findes også på bloglovin', så hvis alle mine dejlige 16 followers vil tage springet sammen med mig, så bliver jeg glad.

Det er utroligt hvad man kan udrette, efter virkelig skønt bryllup. Med dans til langt ud på natten. Iført tequilaflaske og Nordjydens habitjakke. Med kulørte lamper og masser af kransekage.
Nordjyden og jeg sov ude i skoven i combicamp'en. Ude i mørket under kulsort himmel. Og helt uden lyde fra anden civilisation. Så langt ude i skoven kan man åbenbart stadig komme.


 Men kom med over på .com. Det bliver hyl. Ham her regerer stadig. Intet forandret.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar