onsdag den 14. august 2013

Barnepige

Så er vi i gang. Første prøve i bandet efter virkelig tiltrængt sommerferie.
Derfor havde vi også i går præmier-dag herhjemme med vores nye barnepige.
Og jeg har selv valgt hende. Blandt alle i Silkeborg, der havde vovet sig til centrum i Riverboat-ugen. For da vi holdte pit-stop ved havnen, forelskede Prinsen sig i Lisette. Og Lisette forelskede sig vist nok også lidt i Prinsen. Derfor sad hun i vores stue i aftes og spillede bold, da vi listede ud af døren.

Og heldigvis er jeg ikke den pyldrede type, for da vi ankom til Bandroom, ringede min mobil. Det var Lisette. Der ringede fra naboen, og ville høre om vi havde ekstra nøgle, da hun havde smækket sig ude. Turde faktisk ikke spørge om Prins Arthur var på den ene eller den anden side af døren.

Og da hun ikke havde mobil på sig. Ingen af vores numre. Intet. Havde nabo uden internet (jeg forstår det ikke) måtte finde telefonbog og ringe lidt rundt, førend der poppede brugbare numre frem.
Derfor ved vi nu også, at hun kan klare ret meget og vil gå langt for at finde løsning på problemer.
Det er jeg tryg ved.
Så arbejder vi lige på det der med låste døre.

1 kommentar: