fredag den 12. juli 2013

I telt. t.e.l.t....shit

I dag foregår alle planer i 20 minutters intervaller. Der storvaskes til afrejse. Til Italien. På søndag. Så solen skal gerne være effektiv med varme i dag. Heldigvis har vi turbo program.

Og ja, Italien. Det har jeg nævnt lidt. Men vidste I at det bliver i telt? Telt. TELT. Med 1 årig. Oh Lord, det kan gå galt. Og fra at være 80 sikker på succes og 20 på katastrofe, da jeg planlagde det, er vi nu nærmere på 50-50. Visse morgner har vi sågar rundet 20-80. Og jeg tør slet ikke nævne at Prinsen de sidste par morgner faktisk har snorket til kl 7. For hvis jeg gør det, kommer Nemesis helt 100 og lap dancer os hele næste uge. I telt.
Men Min Mutti og Papa er ankommet dernede og beretter om fred og idyl.
Og morfaren der lagde ud med at stirre på min mave for 1½ år siden og helt cool fortælle, at når Prinsen og jeg tit vil besøge dem, vil der gå hverdag i det, og ikke med så meget forkælelse og andre bedste-goder, andre måske oplever.
Derfor er der også kun fundet plads tæt på - jeg remser op i vilkårlig rækkefølge - baby-pool, pusleplads, skygge til de blege babylår og med suttle-babytog til stranden. Og da alle køleskabe var udlejet har han købt ét. Men derudover bliver han ikke forfordelt eller på andre måder forkælet...Heldigvis.
Indsæt her storsmilendesmileyderknuselskersinstorestærkepapadererblevetblødmedårene.

Men inden idyllen kan indtræffe skal vi overleve følgende:

1 - biltur til Hamborg. 3½ time.
2 - tjek-in.
3 - flytur på 2 timer. Herunder letning og landing.
4 - find-din-bagage-lege-med-helt-sikkert-sulten-Prins.
5 - evt.





3 kommentarer:

  1. I er nogle seje forældre. Det skal nok gå!! Glæder mig til at høre om turen når du er tilbage :) GOD ferie. /Ida

    SvarSlet
  2. Det.skal.nok.gå! 100. Vil vædde min førstefødte. Okay, en asti så.

    SvarSlet
  3. Åhhh de fædre. De bliver så bløde når de pludselig får børnebørn :)
    Håber I får en helt fantastisk tur...

    SvarSlet