onsdag den 3. juli 2013

Hvordan et helt år godt bare kan forsvinde.

Nordjyden er taget på golfbanen. Præcis som han også gjorde for 1 år siden. Jeg har til gengæld lovet ikke at gå i fødsel, som jeg gjorde for præcis 1 år siden.
Det betyder også at det om 11 timer er præcist 1 år siden at Prinsen blinkede til os for første gang.
Og hold nu fast et år! Har bestemt været i hjørner og kroge jeg aldrig havde forstilt mig skulle udforskes. Og har haft samtaler over emner, der helt bestemt ikke startet uden Prinsens eksistens.
Jeg nævner i flæng:
'Lort'
'Er det lort'
'Hvem fjerner lorten'
Variationer over ordet 'gylp'

Og så forsøger jeg at fjerne knude i mave, der fortæller mig, at den ikke er fan af at barselsboblen snart brister.

3 kommentarer:

  1. Det vil sige at det er et år siden, du skrev og spurgte om veer var værre end plukveer...tiden flyver afsted alt for hurtigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes altså også at de der plukveer var ret stramme i det! ;-D

      Slet
    2. De satte da gang i noget må man sige :P

      Slet