lørdag den 15. juni 2013

Græs til hele familien

Har fået mandeinfluenza. Af Prinsen. Der igen har fået den i dagplejen.
Ikke at det har forhindret mig i at sippe ½ flaske hvidvin, hvilket udgjorde fint selskab til de kodimagnyler jeg har slugt. Er nu derfor også ret ristet og meget klar til at kravle i seng.
I morgen er der 'familie på græs' på Himmelbjerget. Med picnic und alles. Har pakket vattæppe med banangylp (hvem er det der glemmer at vaske den slags?) og rigeligt med Marie-Kiks. Og bander højlydt over at termoflaske lige nu overnatter hos Min Lillesøs, der sveder over Bachelor-forsvar og derfor ikke skal græsse med os andre. Og som derfor nu indirekte er skyld i, at jeg ikke kan få varm kaffe hele dagen i morgen. Næsten ubærligt. Forstiller mig dog at Min Papa medbringer nok til 2. Nægter at tro at han klarer en hel dag uden. Ellers har han i hvert fald researchet sig frem til mulige steder med udskænkning af skoldhed stort sort kaffe. Det er mit sidste håb. Ved at Prinsens flasker ikke kan holde på varme væsker. Efter utallige uheld med lækager i pæn lædertaske, fordi man ville være smart og have præ-varmet den hjemmefra til ventetid hos lægen.

Ses på den anden side.



2 kommentarer:

  1. Hvis papa nu ikke har medbragt nok, så ring så kommer kafffe Expressen...

    SvarSlet