mandag den 24. juni 2013

Bryllupsdag. For 2. gang

I morgen er det 2 år siden Min Stærke Nordjyde og jeg sagde ja til 'for evigt og altid og i medgang og modgang altid'.

2 virkelig gode veninder skal giftes i løbet af de næste par måneder. Vores Amalié starter ballet om  12 dage. Og det bliver et orgie af pink, tyl og asti. Og hun har nerver af iskoldt stål og har arrangeret havebryllup. Med udendørsvielse und alles. Lørdagen inden Nordjydens og mit bryllup var der skybrud. Sådan virkelig. Med gigantiske vandstråler og mørk mørk himmel. Og jeg sad i panoramavindue i stue og messede 'det er ok hvis det også sker på lørdag' uendeligt mange gange. Vores bryllup var nemlig også Fest I Haven. Med telt under Det Store Piletræ og lanterner i træerne. Lørdagen efter var der vindstille og 23 grader. Tak. Selvom Min Papa havde både evakueringsplaner for skybrud, tsunami, orkan og andet, er jeg taknemmelig for at der ikke blev brug for det. Overhovedet.
Derfor ved jeg også hvor mange gange en brud-to-be kan nå at tjekke byvejr. Og på selve dagen ignorere store skyer 'fordi de har lovet tørvejr'. Og jeg lukker øjnene og messer 'solskin' og håbe at Vores Amalié og Hendes Simon får en ligeså fantastisk dag som Nordjyden og jeg havde.

Vi havde oprindeligt booket lokaler på Golfklub og havde betale en del til det. Hvorefter vi 2 måneder før dagen, kiggede hinanden dybt i øjnene og flyttede hele festen hjem i Min Mutti og Papas have. Verdens bedste beslutning. Vi var ved at blive kvalt i 'standard' og 'blomster opsats og matchende farver'. Faktisk ville vi bare have masser af glade gæster, asti, god kage, asti, fest hele natten og mere asti. Og det fik vi.

Her er billedspam fra dagen.

Foto fra fotografen. Taget på gård overfor Mutti og Papas have 

Min Lillesøs, Vores Amalié og mig




Min Papa

Min Mormor, Prinsens Oldemor.








6 kommentarer:

  1. En helt fantastisk dag, som jeg sent vil glemme...

    SvarSlet
  2. Elsker bryllupsbilleder... Kan blive ved og ved med at kigge på dem (også andre folks), for det er bare kærlighed med kærlighed på!

    SvarSlet
  3. Det var i sandhed en fantastisk dag, som jeg også sent vil glemme. Det var en stor ære at få lov til at fejre den med jer! :-)

    SvarSlet
  4. Det var sådan en god dag jeres bryllup!
    Du er så sød - masser af kærlighed til dig <3 Vi håber så meget på solskin, og jeg er ikke i panik - endnu :b Jeg glæder mig så meget :D

    SvarSlet
  5. Skønne billeder, lyder som en aldeles herlig dag!

    - Anne

    SvarSlet
  6. Tak! Hvis vi skulle gøre det om - ville det blive på præcis samme måde Bare med flere timer i døgnet!

    SvarSlet