onsdag den 15. maj 2013

Hverdagsglimt

#glimt 1
Prinsen har opdaget friheden ved nøgenhed. Og jubelspurter i cirkel mellem stue og køkken. Med fri diller og bar røv og helt stift strittende hår i leverpostejfarve. Når man skal i bad herhjemme forgår det ikke stille. Man må gerne triumf-spankulere for fuld udblæsning inden. Og efter.
Og er der egentlig noget lækre end helt nøgen baby?
 

#glimt 2
Samtale mellem Nordjyden og mig. Kl 23 i stuen efter længere-end-rart-putning-af-Prinsen
Har rippet køleskab for skuffende lidt spiseligt. Har dog opstøvet både digestive og pålægchokolade.

Nordjyden: Men...du smøre den jo forkert....
Mig: Ja?
Nordjyden: Ja! Det er helt forkert. Man smøre på toppen.
Mig: Altså havde det været en bolle, så havde man jo smurt på bagsiden.
Nordjyden: Er du sikker?
Mig: Har muligvis ikke haft forelæsning i lige præcis kikse-smøring, men ja, jeg er sikker. Prøv.
Nordjyden: Men...nej det kan jeg ikke.... Er altså helt forkert.
Mig: ? .... ? .... ?
Nordjyden: .......jeg kan ikke.......
Bor åbenbart sammen med lejlighedsvis autist.

#glimt 3
Mig med næsen begravet i Prinsens bukser: 'Prøv lige at lugte? Er det lort?'
Nordjyden, nu også med næsen i måsen på Prinsen: 'hmmm...jah...nej...'
Mig: 'sikker?'...sniffesniffe
Nordjyden, nu med næsen indenfor buksekanten:'......jo...det er lort!'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar