torsdag den 2. maj 2013

EM here we come, eller hvordan jeg virkelig glæder mig til weekend med fuld fart og god mad

Prinsen og Nordjyden går ind til en weekend med far-søn-tid. Med start fra i morgen tidlig til 23:30 søndag aften. For jeg skal luftes. På tur. Til højkulturel musikoplevelse forstås. Og der er arrangeret brunch på Grilleriet lørdag morgen, inden konkurrencerne rigtig starter. 2 yndlingsting på éen gang. Jamen jeg er så heldig.
Og Nordjyden har selv bedt om Prinsens need-to-have-liste. Har trods alt aldrig været sammen alene så længe. Før nu.

Og jeg har styr på både toldregler og tøjkrise. Og hvis det havde været tilladt havde jeg også medbragt vuvuzela.

Så...det jeg egentlig ville sige var bare, at jeg glæder mig helt vildt.
'Hænderneoverhovedet-Arne Nielsson style-smiley'.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar