onsdag den 13. marts 2013

7 hurtige til mig selv

På en skala fra 1 til 11, hvor træt var jeg i morges?
10. Der skal være plads til at avancere med det der muligvis venter mig i nat. Tak til blandt andet tænder og mareridt.

På en skala fra 1 til 11, hvor meget havde jeg lyst til at råbe røv og skride, da Nordjyden fandt giga lorteble kl 6 i body på Prinsen. Og proklamerede at den havde været der ret længe. Konsistensmæssigt at dømme?
11. Og jeg vil helst ikke snakke om det...

Antal kopper kaffe indtaget inden 12?
Opgav at tælle.

Dagens lyspunkt?
1 time med panodil-dopet baby på sofaen. Kunne faktisk både ligge i ske og pludre uden problemer.

På en skala fra 1 til 11, hvor stor er trangen til forbudt chokolade?
11. Og jeg har ædt 3 stykker pt.

Behovet for en kaffedate i morgen med risiko for skrigende Prins som ledsager?
Gigantisk! Living on the Wild side...

Trang til at sniffe Prinsen bagi inden jeg går i seng?
Ingen trang. Men føler dog et vis behov for dobbelttjekning...

2 kommentarer:

  1. Argh men altså, nogle gange har man bare lyst til at råbe røv og melde pas.

    SvarSlet
  2. Jag gav op. Lige der gav jeg bare helt op.

    SvarSlet