fredag den 15. februar 2013

Han sov da igennem - gjorde han ikk?!

Sådan! Efter at have ageret selskabsbaby og udvist frygtløshed overfor både skrig, flyvende bamser og ae ae på hovedet, snorkede Prinsen sig igennem hele natten fra 20:30 til 5:30 uden flaske-optankning. Det var åbenbart hårdt at være på Bondegårds visit hos Helle og underholde både Villum og Oda, der begejstret både flettede fingre, prikkede og nulrede næse med Prins Arthur.

Troede jeg.

Er åbenbart så træt, at jeg ikke hørte sultskrig kl 23, som Nordjyden var så galant at slukke med flaske for mig. Var ellers vældig godt tilfreds med både egen og Prinsens indsats hele natten igennem. Hver gang han klynkede - og jeg kom hoppende med briller og krøller i afro-style. Så sov han. Hurtig retræte til lun seng og dybe snork, og taknemmelighed over sovende baby.
Så da jeg proklamerede at vores baby havde sovet igennem, kiggede Søvnig Nordjyde bare på mig. Og konkluderede at jeg sover ret tungt til tider.
Men så er jeg i stedet lykkelig over at have heroisk mand, der kommer styrtende til akut-kald fra tremmeseng, når Ulla og jeg er gået i søvnkoma.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar