mandag den 28. januar 2013

Lort - nu også i nakke-format

Efter en uge og weekend med dejligt meget på programmet, så Prins Arthur helt panisk ud, da jeg fandt autostol frem. Var ret svært at forklare ham at det kun gjaldt en hurtig tur i Rema. I protest er han nu gået helt kold i voksi og vogn. Udenfor. Men vi kom i Rema. Og hjem igen. Og han er virkelig dejlig nem at have med på tur.

Mandage er dage, hvor jeg både halv- og helhjertet forsøger at komme i bund i tøjbunker, lave inspirerende madplan, muge ud, støvsuge og foretage generel brandslukning i værst ramte katastrofe områder. I dag har jeg nået ret meget. Og har samtidig været mor-med-tid. Har både spillet bold, uddelt - og fået tildelt - våde kys og har brugt 30 minutter på at lokke rugbrødsmos i Prinsen. Som i begejstring hoppede rundt i triptrap stol. Og da jeg efter de 30 minutter syntes velkendt lugt af fyldt ble ramte mig, fik jeg frygtelig mistanke. For Prinsen giver ikke 'fyldt-ble-skift-mig-signal'. Og den her var helt sikkert produceret FØR rugbrødsmosorgie startede. Christ.
Sådan noget sidder altså virkelig godt fast. Både på ryggen og i navlen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar