mandag den 7. januar 2013

Kunsten at snorke i kor

Nogle gange starter en dårlig-søvn-nat allerede aftenen før. Vores startede ret præcist kl 19:40 i går. Og sluttede forhåbentligt nu her kl 10, da Prinsen faldt om i voksi. Og jeg faldt om i sofa. Med balje kaffe. Og mens jeg tørrede manke, fremtryllede Ulla sågar omeletpandekage frem, så der er stadig potentiale for god dag.

Men vores b-menneske baby var pludselig vågen kl 5. Med store øjn. Og skrig. Så han var selvfølgelig vågnet af en årsag. Jeg kunne bare ikke finde den. Og efter aften med skrigende og übertræt 8 kg baby hængende i armene, var min tålmodighed altså meget lidt brugt. Så da viserne ramte 6:00, blev Min Stærke Nordjyde skubbet puffet blidt ud af sengen. Vagtskifte nødvendigt hvis afkom skulle nå at opleve solopgang. Nogensinde igen. Og nej, kl 5 var ikke første gang der var tilkaldevagt i babyalarm.

 



Tog månedsbilleder. Men Blogger var lidt tung at danse med, så kunne ikke uploade. Det kan jeg nu. Forsøgte at fange smil med tænder. Lykkedes ikke.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar