tirsdag den 29. januar 2013

Kaffe - din dejlige ting

Ok, efter sådan en nat er det indiskutabelt Ulla, der tager med Nordjyden til 'vi-kigger-bare-lidt'-gård-fremvisning. Kan umuligt nå at indtage koffein nok. Heller ikke selvom jeg har en hel time endnu. Har tilgengæld været i bad. Og når muligvis også at tøjre manke i forsvarlig knold. Pandehår opgiver jeg på forhånd.
Ved simpelthen ikke hvad der er med Prinsen for tiden. Men ny og dejlig søvnrytme har taget turen. Højst sandsynligt til et varmere sted. Og Min Stærke Nordjyde var oppe ved ham allerede kl 00:30. Selvom det var min vagt. Hørte intet. Overhovedet. Men det gjorde Nordjyden. Hørte tilgengæld alt resten af natten. Og det var faktisk ikke så lidt.
Hans nye påhit er natflaske-marathon. Og vi er hverken fan eller begejstret. Ny evakueringsplan sættes derfor i gang. Nu. Sammen med krydsede fingre og små bønner om at det bare er enkeltstående tilfælder. 3 nætter i træk.
Men det er ikke meningen at det skal sippes lun flaske hele natten. Det må han virkelig bruge noget af dagen på. Hvor alle har tid. Og overskud. Masser af overskud. Og kaffe...

Derfor har Ulla serveret både grød og mælk, og derefter beordret baby-alenetid i voksi med sove-uglen. Og forventer helt radiotavshed i alarmen de næste 30 minutter. Imens kaffe kastes indenbords og sorte rander jagtes væk. 


2 kommentarer:

  1. Har ved alle dine indlæg lyst til at skrive, at du er for SEJ! Meeeen, det virker lidt for stalker-agtigt :-D Men, nu må du lige høre det igen! Eeeeelsker din blog <3 Keep up the good work ;-D

    SvarSlet
  2. Jeg tager gerne stalkeriet med. Ingen beklagelser herfra :-D

    SvarSlet