mandag den 10. december 2012

Snot - og mere snot

Vigtig viden:
Vi drukner i snot herhjemme. Så kan det godt være svært at skrive og fortælle til den store guld medajle. Men nu er det mandag. Frisk start og masser af håndsprit.
Prinsen startede med at snotte for 3 uger siden. Så smittede bæstet mig. Og jeg smittede tilbage igen. Og nu er jeg ved at være frisk og han er nede igen. Suk altså. Mor-baby-symbiose er virkelig en smittefarlige cocktail.
Men udover de vældig fede 11-taller er han frisk. Og har lært at hoppe. Så vi hopper herhjemme. Med 7 kg baby der insisterende rokker op og ned hver gang hans små fødder rammer bare nogenlunde fast grund.

Jeg har erhvervet mig bukser. Rigtige bukser uden bred elastik. Min Lillesøs opdagede, at jeg stadig gik rundt i virkelig behagelige jeans. Og satte alt ind på at finde alternativ. Faktisk også ret fair. Og på tide at der skete noget. Og Min Lillesøs er hudløst ærlig og dejlig. Og fandt med kyndig hånd, og kølig afvisning af lidt for hjælpsom lyshåret ekspedient, frem til hele 2 par. Og jeg elsker dem.

Ligegyldig info:
Jeg har til gengæld besluttet at smide al julepynten ud og starte på en helt frisk. Det trængte jeg til. Så er gør-det-selv på overskudsmåden og har købt både perler og perleplade til hvide stjerner. Har jo ret meget vindue i hele stuen, så har ide om at det kunne være fint. Tiden må vise om det bare er inde i hovedet ideen er fantastisk. Sker faktisk tit. Billedmateriale kommer muligvis (dog helt sikker på instagram).

Kaare Sand og Kanal 4 har ikke vist sig endnu. Slipper muligvis for ufrivillig medvirken i 'De Onde Mødre' for denne gang...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar