mandag den 31. december 2012

Nytår - nu med baby

Hov - så forsvandt tiden sørme. Hurtigt og dejligt. Og i masser af godt selskab.
Nordjyden har haft fri, hvilket ikke er sket siden 14 dages barsel. Og Prinsen har kigget med både forvirring og glæde på ham hver dag. Og jeg tænker at en baby på 6 måneder sagtens kan forstå, at vi pludselig har masser af tid og at Nordjyden i et par dage er far-på-fuldtid.
Vi har helt selv-valgt kun haft én fast aftale i kalenderen på strækningen jul-nytår. Og det har været fantastisk ikke at skulle halse frem og tilbage mellem høje forventninger, pligtbesøg og stramme tidsplaner. Især når Min Stærke Nordjyde har arbejde, der har krævet fuld tilstedeværelse og korte fridage.

I aften skal vi hoppe ind i det nye år sammen med 3 andre nye-med-baby-par, der heller ikke er bange for kombi'en baby-og-asti. Og jeg har kammuslinger i køleskabet og går lige om lidt i krig med kæmpe foccaciabrød.
Mangler at finde på urealistiske Nytårsforsætter. Ellers er alt klar.

Helt fantastisk godt Nytår til jer alle. Må det nye år bringe skønne oplevelser og gode ting med sig. Håber I hænger på i det nye år også. Det kunne være så rart.

Kys og kærlighed.


 Prinsen har efterhånden fået lår. Og de er lækre.
Og jeg elsker dem.
 Jeg tog på ferie med overnatning hos Min Mutti og Papa.
Med stort og velassorteret Portvinslager

 Pallietblazer. Min nye bedste ven i garderoben.
Og den skal sidde på mine skuldre i aften.
 December blev måneden, hvor Nordjyden fik vin-app,
der kan afslører om jeg har drukket den dyre vin...uden tilladelse.

 
 Vi har genopdaget Wii i juledagene.
Og Prinsen har fundet ny ting, som endnu ikke er gennemgnasket.

 Det, jeg mangler at købe...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar