onsdag den 12. december 2012

Hvordan nogle babyer bare ikke følger normen

Havde så meget tid i går at jeg helt glemt at skrive blog. Hovsa.
Gik ellers hele dagen med ret god historie. Den har jeg glemt nu - har til gengæld sendt Ulla af sted i 10 frostklare minutter for at skubbe Prinsen i søvn. Udenfor. Og jeg ved godt at det er frost, og at frost og babyer er dårlig kombi. Og at alle i sundhedsvæsnet ville korse sig og løfte flere formanende pegefingre. Men her i huset forlanger Prinsen frisk og kølig luft. Snot eller ej.
Har forsøgt flere gange at stille ham i dejlig lunt bryggers med stilhed og varm vogn med blød voksi. Han nægter. Fuldstændig. Og hvis han endelig sover, er det max 30 minutter. Hvilket for nogle helt sikkert er fint og luksus. Men vores baby snorker som minimum de første 2 - og gerne 3 - timer væk til formiddag. Har ikke anet hvad jeg skulle stille op med vågen baby allerede kl 10:30. Og han har faktisk også set ret forvirret ud.

Nu tager vi i mødregruppe og fremviser nye og spændende kompetencer som ny tand, hoppeteknik for begyndere, savl for viderekomne og sorte-rander-under-øjnene 2. Er spændt på hvad de andre kan byde ind med.

Og jeg er stadig ikke kommet i tanke om det banebrydende interessante, som jeg egentlig ville skrive. Beklager.


2 kommentarer:

  1. Så længe det ikke er minus 10, er det perfeeeekt! Så vidt jeg har lært, i hvert fald. Gør selv det samme her :-)

    SvarSlet
  2. Ja, man bliver jo desperart når de pludselig ikke vil sove. Har faktiske brug for både at drikke kaffe og komme i bad.

    SvarSlet