tirsdag den 6. november 2012

Siger hej til nye rutiner og større baby

Min lille baby er nu en basse på 6,5 kilo og 66 cm. Forstår pludselig godt hvorfor str. 62 klemmer lidt omkring bleen.

I går blev dagen hvor projekt baby-ud-af-voksen-værelse blev iværksat. Muligvis efterfulgt af projekt voksen-tid-tilbage, hvis alt går godt.
Så jeg puttede sovende baby i egen seng. Og vågnede 2 timer senere ved skrig og en lillebittesmule kaos. Troede at Nordjyden stadig var oppe. Så alle mor-generne var slået fra. Helt fra. Faktisk så meget at det var Min Stærke Nordjyde der vækkede mig. Og ikke skrigende baby. Hovsa. Træt mor - sur baby. Tog revanche ved at vågne FØR han skreg de andre gange. Jeg kan godt. Heldigvis.

Har i dag købt alt ind til start-på-mos/grød/mad til baby. Og håber at Prins Arthur er lige så positivt stemt over for ideen, som hans mor er. Lige nu er Blæksprutten Aage i hvert fald stoppet så langt ned i halsen, så hvis Prins engang får ven ved navn Carlos, bliver der ingen smalle steder... Men jeg tænker skemad ikke bliver det største problem, hvis drøblen kan klare belastning af den kaliber. Måske.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar