torsdag den 29. november 2012

Hvordan man ikke selv hverken skal klippe hår eller tro på alt man drømmer

Ulla har selv klippet pandehår. Det er et par dage siden, og jeg ved stadig ikke om jeg skal græde eller grine. Og det har kostet rigtig mange kopper kaffe at kunne sætte det nogenlunde. Krist altså! Men problem med hår-i-øjnene er løst. Ulla er dejlig løsningsorienteret. Så skal vi bare arbejde lidt med resultaterne.
Har til gengæld fået date i hus med min dejligste Lillesøs. Med café og kaffe og hele baduljen. Og jeg kan i korte glimt føle mig som én på SU med seriøst og spændende studie. Og værende ejer af produkter med det spiste æble. Og urealistisk vild drøm om kreativ og selvrealiserende karriereudsigt...
Muligvis skal vi også shoppe ny garderode. Til ny krop. Og jeg ved hun vil være ærlig. Uhyggelig ærlig. Og det er vigtigt når der skal forhandles busker.
Og så er det faktisk ligemeget om pandehåret krøller den ene eller anden vej.

I dag skal Prins Arthur lege med Fætter Marius. Og jeg skal slubre kaffe med hans mor, min Kusine Pia. Det bliver en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar