fredag den 2. november 2012

DM

I dag er det. Eller i morgen. Men vi kører i dag. Hele bilen er pakket med noder, Min Marie, Baby, kjoler og instrumenter. Og asti. Vigtigt. Vi overnatter på Scandic, og jeg bilder mig blindt ind, at det bliver hyggeligt med lille pæn og ren baby der pludre på gulvet i voksi, mens vi andre sidder i bløde stole og konverserer. Og at opdragen og i-balance-med-sig-selv-baby nemt falder i søvn. Og sover igennem. Så alle er udhvilet til konkurrencedag i morgen.

Prins Arthur skal overnatte hos Familien I Holte. Så hans forældre bare kan være kærester for en aften (og nat). Og vi glæder os.
Tit har Min Stærke Nordjyde arbejdet, og derfor ikke kunnet feste. Det har ofte afstedkommet flere mere eller mindre seriøst tilbud om at være stedfortrædere, en slags mande-attrap, fra festens andre hankøn. Har indtil nu måttet skuffe dem, da ingen har kunnet, eller nogensinde vil kunne, hamle op med Nordjyden. Beklager.

Sidste år kom Frans i wellness. Det var før der kom baby og skulle bruge badekar. Og før jeg pludselig manglede 7 timer i døgnet. I år er han blevet pudset. Ikke badet. For uoverskueligt.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar