søndag den 30. september 2012

Overskud 2.0

Tænkte at jeg var helt vild overskudsmor, da jeg valgte at tage Prins Arthur med i bad. Og lade Nordjyden sove længere end sædvanligt. Jeg lagde baby sprællende og nøgen på puslepude på gulvet og havde ret godt styr på det. Og han så også ud til at nyde ny og nøgen tilværelse. 3 m2 stort badeværelse blev også strintet fint til, så territorier-afmærkning i dette rum kan også streget af linsen. Pt mangler han stue/køkken og eget værelse. Ved ikke om det sidste er implicit og derfor unødvendigt?

Gav Prinsen ble på og fik han puttet ind til Min Stærke Nordjyde, så de kunne have lidt man-time. Og jeg kunne tørre hår, fælder så meget at Prinsen ville hoste hårboller op, hvis han overværede arbejdet. Selv vipperne på venstre øje har opgivet at holde fast. Ser altså dumt ud..!

Efterfølgende har baby så skreget i 30 minutter. Var ikke sulten, ville ikke holdes om, var ikke klam i bleen. Men nu er han gået helt kold i voksi og barnevogn. Åbenbart noget større traume at være med mig i bad, end jeg lige kunne forudsige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar