fredag den 31. august 2012

Så fik jeg min Sole-dag

Og indrømmet. Vi havde lidt startproblemer. Helt klart min egen skyld. Var overvurderet at tro at jeg skulle have jeans.
Efter de første 4 butikker, hvor helt unge ekspedienter forsøgte at overbevise mig om, at skinny jeans med høj talje var lige det der skulle til. Seriøst. Selv mit tynde-str-34-jeg fungerede ikke i den konstellation. Vil faktisk vove at påstå, at de færreste fremstår fra deres bedste side i SÅ stramme busker. Og mit nye mor-jeg gjorde da bestemt ikke. Og burde ikke have troet på dem. Overhovedet.
Endte med at stå med høj vandstand i øjnene. I prøverum. Alene. Med Min Stærke Nordjyde tålmodigt ventende udenfor. Iført stramme jeans som 'passer-mig-og-jeg-er-jo-ret-bred'-ekspedient mente var lige noget for mig. De passede ikke. Fik langet næste størrelse ind bag forhænget. Hjalp ikke. Som i slet ikke.
Vil normalt mene at jeg er ret stilsikker. Og objektiv om egen krop og pasform. Besluttede derfor i prøverumssituationen at tage sag i egen hånd. Var heller ikke fair overfor Min Stærke Norjyde at tude. Han ville jo netop gøre mig glad igen.
Derfor forlod jeg skinny-mareridtet. Og fandt lækker butik med NoaNoa-ligende design og brandhotte Karen by Simonsen blazers. Med dejlige baggy busker. Og smilende betjening. Nordjyden åndede lettet op. Og jeg var glad igen.
Trumfede dagen af med nye skin mokkasiner fra Bianco. Og overskudsbetjening. De havde god tid. Og masser af lyst til at hente mange venstre-sko op til de højre-sko som jeg prøvede mig igennem.

Min Stærke Nordjyde mener at jeg begynder at ligne mig selv igen.
Det er fedt. Lidt MILF vil man vel altid gerne være.

- og mine behagelige jeans med den brede brede brede elastik til kæmpe mave? Dem ved jeg at en anden snart får brug for...



 

Startede med brunch på Stiften. Altid virkelig godt. Men man skal ikke være en Æg-og-Bacon-pige. På det punkt er de lidt næring.
 
 
Dagens høst. Man bliver jo helt glad indvendigt!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar